söndag 22 december 2013

Nystart med resultat...

Att hålla sig borta från det aktiva turfandet höll i en och en halv månad. Det blev helt enkelt svårt att låta bli när nya zoner ploppade upp som ett pärlband mellan hemmet och jobbet. Dessutom fick jag själv genom två zonförslag: JAKANSYD och LÖVSTA. Lägg till en ny medalj och det var liksom inget snack att börja plocka zoner igen.
Den senaste veckan nådde jag även några milstolpar... Jag passerade 1 000 000 poäng och 5000 takes (fast medaljen låter vänta på sig)! Klev även upp ett steg i rankingen och tituleras numera Experienced Turfer!

 

Min mest besökta zon tog jag för 500'e gången:
 
 
Jag brukar aldrig annonsera mina mål för omgången. Mest beroende på att vardagen alltid bär omkring på överraskningar som kan leda till att turfandet måste prioriteras bort. Men så här på sluttampen så vågar jag ändå påstå att mitt mål var att befinna mig precis där jag befinner mig nu i denna tabell...
 
Jag sjönk som en sten i seriespelet under mitt uppehåll under oktober och november. Men nu får det vara slut på nedgången. I januari ska jag vara tillbaka i division 2!

Stockholmstabellen just nu: Plats 20