onsdag 5 februari 2014

Slow starter!

Nog för att jag brukar vara seg i starten varje omgång, men den här gången känns det segare än någonsin. Saken är den att jag faktiskt inte haft tid att turfa sedan i söndags. Jobbet har krävt bil i tre dagar (och jag turfar aldrig med bil)! Aktiviteter med familjen har dessutom krävt min närvaro. Sedan tror jag i ärlighetens namn att motivationen är något låg då jag vet att jag kommer att vara bortrest en hel vecka denna omgång - vilket gör det ännu mer frustrerande att inte kunna samla på mig poäng så här i början! Det känns riktigt tråkigt att inte kunna ta upp en riktig kamp mot Speedmaster100. För hur många gånger händer det att vi fajtas i samma division?!
 
 
Som Ulrik H uttryckte det på Facebook: Vissa är "Slow starters".
Japp. Här är en!
 

Inga kommentarer: