onsdag 28 maj 2014

Trög vår!

Det som såg ut som en bra start i april har stagnerat till nästan inget turfande alls i maj.
Först åkte jag på en illa sträckning i vänster lår - vilket hindrade mig från att cykla i en hel vecka. Därefter havererade min cykel och blir stående hos cykelverkstaden till mitten av juni(!) då en del i bakre nav är slut hos Shimano och inte finns att få tag på någonstans! När jag väl fixat till min gamla hoj så blir först barnen sjuka och därefter jag - dunderförkyld! Snacka om att komma av sig.
Den enda glädjen är kampen om Billyzone - som tack vare Speedmasters värvningar fått alltfler besök av medarbetare som lockats över till "The dark side"!

1 kommentar:

Gela sa...

Japp du hann ta den framför näsan på mig idag=)(Billyzone). Har inte hunnit turfa knappt alls själv. Mycket med barn, hus och hem. Men hoppas att få tid igen till hösten=). Ha en fin helg!/Alfaturfan